Fotbollscup

Eslöv, inget ställe man gärna åker till en söndag om det inte vore för att Linus skulle spela fotboll där. Cup inomhus och det gick hur bra som helst. En oavgjord match och resten segrar, härligt det =) Gick jättebra att ha med Alice också då hon passade på att sova i bilen båda riktningarna. Lucas fick åka till Osby ensam med hockeygänget idag, de slutade fyra i cupen och hade haft jäteroligt. Kändes lite konstigt att inte kunna vara med honom, men vad gör man? Inte lätt att dela på sig. Ikväll hittade jag lite energi någonstans och tog ett snabbryck här hemma. Älskling och jag hjälptes åt att städa och det behövdes verkligen. Skulle egentligen vilja fräscha upp med nya blommor, gardiner och annat på sina ställen. Är ju förresten redan november nu och inte alls långt kvar till advent så det är kanske dax att börja :)
 
Imorgon är det slut på lov och sovmorgon och dax att återgå till vardag igen. Ska bli ganska skönt faktiskt. På mitt och Alicens schema står det babysång. Det gillar vi :)




*** Trött fotbollslirare ***



Kommentarer
Så här sa: Carro

Skönt med nystädat hus :) Wheeeii snart advent, me love <3

2008-11-03 @ 12:57:39
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0