Kusinbesök

Idag har vi haft bebisbesök jag och Alicen :) Det var mina barns kusin Wilma som var här tillsammans med sin mamma Maria och sin storebror Anton. Wilma är fyra månader yngre än Alice. Lite fika och mycket prat och hur trevligt som helst att träffas. Eftersom inte min bror är tillsammans med Maria längre så får vi se till att hålla kontakten ända. Jättekul för tjejerna med kusin i samma ålder  ju. Carro kom också inom på lite kaffe. Läääängtar till hennes bebis kommer så man kan få gosa liten yttepyttebebbe snart :)

Nu sover min älskling igen. Tar visst på krafterna att ha besök :)  Nu när hon skulle sova så bar jag henne en liten stund men la faktiskt ner henne i sängen redan innan hon somnat och det gick ganska bra. Lite ilska och lite klagan, men inte så farligt.

Så Alicen - mamma: 25 - 0,5 :) 






Kommentarer
Så här sa: Carro

TACK för kaffe o sällskap :) ILY!

2008-11-04 @ 18:46:42
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Så söta dom är! Kram

2008-11-04 @ 20:15:08

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0