10 månader

Min lilla Alicen - 10 månader idag!! Kan knappt föreställa mig hur livet var innan vi fick henne. Underbara, mysiga, älskade, efterlängtade Alicen

I förmiddags tog vi en lång promenad. Alice somnade faktiskt i vagnen och det var hur skönt som helst att få röra på sig lite. Hade först jag tänkt ta en runda till stan, jag ville så gärna köpa ett par flaskor av årets Blossa-glögg som började säljas idag, men så tyckte jag synd om Alice som isf skulle behöva fara från det ena stället till det andra så vi skippade det. Lyckligtvis hörde snälla systerstor av sig när hon var i stan och hon erbjöd sig  att köpa glöggen till mig :) *TACK söta sis* Jag älskar glögg och årets upplaga med smak av blåbär kan nog vara en riktig höjdare :)  Babysång idag. Galet kul att träffa mammor och bebisar igen. Alice fick förresten sin allra första kalasinbjudan idag. Jojomen stora tjejen ska på barnkalas snart :P Till William som fyller ett år om en månad. Vågar nog påstå att William förövrigt är Alice favorit (idag fick han iaf en stor blöt puss över halva ansiktet av henne) så självklart ska hon vara med och fira hans ettårsdag :)




*** JAG ÄLSKAR DIG ***




*** Ska på kalas ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

mmm gott med glögg o kul med kalas =) Marie

2008-11-04 @ 07:20:23
Så här sa: Miian

10mån jisses vad tiden går fort,Lowa är ju med 10mån ;) okej...10 och en halv dååå :(

Mysigt med bebisar men roooligt att få se dom växa upp och ta för sig =)

Hoppas ni mår bra!?

kram

2008-11-04 @ 10:46:23
URL: http://miian.blogg.se/
Så här sa: Carro

Stora lilla Alicen då! <3

2008-11-04 @ 18:48:05
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0