Oh My Darling Clementine

Så har man fixat till Lilliz rum också. Kastat, rensat och gjort rent. Var iofs inte så mycket att kasta som i Lucas rum men det tar tid att tömma och göra rent lekbackarna. För övrigt är Linus ganska duktig på att ha sina saker sorterat så det slapp jag iaf. Skönt är det nu när det är gjort :) När jag var klar i Linus rum skulle jag ta en dusch, men Alicen var vaken och det är störtomöjligt att duscha själv då. Hon försöker verkligen klättra i badkaret på egen hand :) Så det fick bli ett bad med henne.

Nu har vi precis ätit lunch och lilltös höll på att somna till clementinen :) (Som hon förövrigt är helt tokig i!) Idag är jag trött. Fick erbjudande av min goa vän Jessica att hänga med henne och AL till Ullared idag. Hade varit jättekul men jag orkar faktiskt inte. Dessutom är jag bjuden på gangstar-party (barnkläder) ikväll hos E i babysånggruppen. Ska bli kul att träffa alla mammorna (denna gången utan bebisar) och skönt att komma hemifrån en stund, bara sitta ner, tjata och kanske t.om fynda något kul till Alice eller Lilliz.




*** Njuta clementin ***


Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas du fyndar ngt fint :)

2008-11-11 @ 13:21:09
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Skönt att ha städat deras rum! Jag måste med ta itu med detkul när det är klart. Mm gött med clementin. Kram Marie

2008-11-11 @ 17:24:59
Så här sa: Therese o Nellie

TACK :) Nellan mår mkt bättre o har varit pigg o glad hela dagen. Hoppas jag slipper åka på de inatt :) Nej visst är skorna lite för dyra men när Nellie är lite större o kan ha skorn allängre då lönar de nog sig att köpa bra skor o betala lite mer. Hoppas du hittar något fint på partyt ikväll. Kram

2008-11-11 @ 20:29:01
URL: http://fesan.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0