Älskade Zekes :'(

Blev en promenad in till stan och jodå lite bebisshopping =) Behövdes verkligen! Så mysigt att gå in till stan vi tog  vägen vid sjön och Alice älskar att åka vagn där, njuter av att titta på alla träden och vattnet. Väl inne i stan blev det en runda i de flesta affärer (men bara på bebisavdelningarna.) Lite fynd blev det allt =) Träffade Bästa Carro i stan och vi gick såklart till favvostället Zekes för fika. Sista fikan där antar jag dessvärre :'(  Tror tyvärr att de bytt ägare igen och det var inget vidare, varken utbud eller service tilltalade oss. Suck, nu blir det att leta nytt fikaställe. Zekes har ju varit vår energipåfyllare under en låååång tid  - men nu är det över... *SNYFTAR HÖGT*

Nu ska jag natta bebis (hon är helvild just nu så jag har ingen aning om hur det kommer gå) sen blir det garanterat Oskyldigt dömd på fyran =)





***Det är höst ***

Kommer säkert bild på Alice med kläderna på sig så småningom, men här är dagens fynd sålänge:

Tunika, leggings, strumpor (varav ett par kneehighs)


Har läääänge velat ha bilarna på PO.P, de ÄR så mycket Alice!! =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Fina kläder!!! Men vårt älskade zekes då???!! BÖLA!! Ingen mer riktig Zekelatte :( ILY

2008-10-08 @ 20:18:52
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Miian

nej usch såna vänner tar bara onödig energi från en,men nu har jag gjort slut med den värsta energislukaren iaf.

Åh din väg in till stan är min powerwalk runda,en runda runt sjön om dan är underbart!

Jaså Zeke´s ska byta ägare igen?verkar va himskans ruljans där inne.

Kramis

2008-10-08 @ 21:06:25
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0