FAAAAAN!!!!

Ja idag känns allt FAN! Jag och älskade skulle ha en dag för oss själva, Bästa Carro var bokad som barnvakt åt Alicen och vi hade planerat en massa mys. Bl.a. bokade vi kurbad för två på Hälsa och Helhet, middag ikväll och tja lite egentid för oss. Anledning? Fem år sedan vi träffades ♥  Nu är dock älskling sjuk :( Så jäkla tråkigt och så jävla synd om honom som måste ligga nerbäddad nu ist. Självklart är det inget man kan göra något åt, är man sjuk så är man. Ändå käns det så jävla typiskt! Det känns nämligen som om det  alltid blir såhär när vi bestämt något. Det faller alltid på något :( Oftast har det varit på att det inte bokats barnvakt, men även sjukdomar och annat har kommit emellan. Man borde kanske vänja sig... ändå blir man lika besviken varje gång. Ahh skitsamma :(

SUCK!

Jag älskar min sjukling


Kommentarer
Så här sa: Marie

Tråk det blev för er! Fira 5-årsdag i sängen när man kunde haft mysigt. Men så är det man kan inte hjälpa att man blir sjuk, oftast kommer det då man ska göra något roligt. Ha det så bra ni kan o GRATTIS till er båda. Puss & Kram Marie

2008-10-25 @ 14:52:14
Så här sa: Carro

Hoppas det kan bli av om 2 veckor ist! Du vet att jag passar Alicen :) Ha en mysig kväll love, med allt ditt godis och en frisk Alice iaf! Pusskram

2008-10-25 @ 18:44:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0