Helgen

Så var det söndag igen och ännu en helg till ända. En helg som bjudit på lite av varje. Innebandy med Lucas igår, det var kul, nervöst och jämt. Till sist förlorade de med 9-10(!!) men jisses vad duktig min egen lirare var. Fyra mål och två assist blev poängskörden för hans del :) På kvällen var det kalas hos Bästa Carro, supergod mat och trevligt sällskap blir självklart en lyckad kväll :)  Idag tröt ork och lust så vi lät latmasken styra och körde till Max och käkade middag med barnen. Sen var vi en runda hemma hos M´s mamma innan det var dax för hockey. Tyvärr innebar matchen förlust för Lilliz lag  - men det var kul att titta iaf. Summerat har det varit en ganska lugn helg. Skönt. Det uppskattar jag.


Förresten kan ju inte låta bli att nämna att det igår blev storvinst för FBK. 5-1 mot Brynäs, fint det :)




*** MIN söta, goa, fina poängplockare :) ***


Kommentarer
Så här sa: Marie

Vad duktiga grabbs ni har! Jaha det var väl kul att ni fick 3 poöng igår grattis till det! Ser framåt imorgon ska bli kul o träffas ha det bra. Kram Marie =)

2008-10-19 @ 21:20:45

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0