Höstlov

Höstlov och fullt ös hemma. Ingen babysång idag eftersom det är lov så vi mammor bestämde oss för att träffas på Barbacka istället. Hur mysigt som helst med all våra bebbar som nu är så stora att de gärna leker i babycaféet och dessutom hängde det ju med en massa syskon :) Lilliz var med mig, självklart hittade han kompis så efter fikan såg man inte så mycket av honom. Kul hade han iaf och trevligt hade jag. Riktigt skönt att få göra något efter den senaste veckans sjukstuga här hemma. Lucas släppte vi av nere vid ishallen och trots att han har hockeyträning ikväll så var han  där i fyra timmar! Det går inte att trötta ut honom :)

Idag har jag internetfyndat  här :) I kategorin veckans plagg hittade jag en bodysuit jag länge velat ha til Alice. Nu var det dessutom 100:- rabatt och då kan man väl få slå till?! Jag är galet glad för Molos kläder :)  Glad är dessvärre inte Alicen förtillfället. Det är ganska gnälligt och pipigt dagarna igenom. Bära, bära, bära... Inget annat duger sedan lilltös var sjuk.   Rygg och axlar gör ont nu och i ärlighetens namn börjar det bli ganska tröttsamt, men vad gör man? Jag har inte hjärta att låta henne vara ledsen, min lilla stjärna ♥ Så jag bär och hon pekar med sitt lilla finger :) Ser ganska kul ut för hon pekar heeela tiden och säger TITTA till allt :) Idag var Alice iaf en liiiten stund i sin gåstol och under tiden passade jag på att ta disken och sen gick jag ut i tvättstugan för att kasta över tvätten från tvättmaskin till torktumlare... PANG! Jag fattar inte hur hon lyckas med allt hon gör men hon tog sig ur gåstolen iaf och landade på golvet. Som tur var så slog hon sig inte men hon blev lite skärrad och det blev såklart  jag med. Lilla älsklingen.

Näää nu ett varmt bad och sen en stund i soffan.





*** Inte riktigt nöjd med tillvaron förtillfället ***




*** väntar på post :) ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Kul med barbacka! Ja du det kunde gått riktigt illa för Alice vilken tur att det gick bra!Hoppas badet var skönt ha en bra kväll. Kram Marie

2008-10-27 @ 21:09:21
Så här sa: Carro

Va bra att du fyndade nu när några av Alicens kläder fått olja på sig :) Fin var suiten dessutom! Jag o Linus är i stan imorron om ni vill ses! Pusskram ILY

2008-10-27 @ 21:47:02
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0