I sin säng :)

Kändes helt konstigt när jag vaknade imorse. Tyst var det och ingen lilltös i sängen! Alicen låg i sin säng och sov och där har hon tillbringat hela natten. SKÖNT!!! Jag vaknade som sagt innan henne men hann knappt ur sängen innan jag hörde henne ropa MAAAMMAMAMMA vid åttatiden :) Hon var på superhumör och verkade för en gångs skull ordentligt utsövd, grejen är ju den att hon sover betydligt bättre i sin egen säng.  Vällingmys (i vår säng) och sen gick vi upp. Nu har vi precis ätit frukost. Mysigt när storkillarna är hemma på morgonen. Lilliz gjorde gröt och Lucas roade lillasyster medan jag fixade fram resten av frukosten. Vad som händer idag har jag inte hunnit tänka på ännu. Något får det bli, för varken jag eller pojkarna är sugna på att gå här och göra inget hela dagen.

Känner mig lite... hmm... jag vet i fan. Ahh jag orkar inte lägga tid på det just nu :(






Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt o vara utvilad! Gött när hon sover i säng =) ha en bra dag kram till er alla

2008-10-28 @ 12:28:51

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0