Inga kängor

Alice har inte så hög feber ikväll. Peppar, peppar nu vänder det nog :) Sötast sover gott nu och jag hoppas på en natt med massor av sömn för oss alla. I em var jag och Lucas i stan, han köpte nya boxer, inlines och skor. Kängor är tydligen inte att tänka på längre utan nu ska man visst traska omkring i gympadojjor hela vintern. Ja valet är ju hans men jag föredrar iaf vaaaarma vinterkläder och skor. Avskyr att frysa! Mysigt var det att få lite tid med bara storkillen och jag vet att även Lucas var supernöjd. Själv köpte jag förresten en flaska glögg(!!) mumsa! Var det något jag saknade under min graviditet kring jultid i fjol så var det definitivt glöggen. Dessvärre är jag inte så glad för saftglögg så jag fick glatt klara mig utan. Därför tänkte jag njuta glögg lite tidigare än vanligt i år :) och förresten så är det ju bara två månader till julafton :)







Kommentarer
Så här sa: Carro

Jag har tur som bara gillar saftglögg :) Skönt att Alicen inte har så hög feber ikväll. Hörs imorron :) ILY

2008-10-24 @ 21:33:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0