Lilla snigel =)

Finaste vädret och vi har inte varit ute alls (ännu). Valde Friskis mammajympa i förmiddags, fast jag borde kanske egentligen valt promenad i solen. Kände dock för att tjata lite med de andra mammorna och då passade Friskis bättre =) Ett tag var det en ren fröjd att kunna jympa mitt på dagen och ha Alice med sig dit, nu går det sådär... eller jo jag är ju i ständig rörelse för jag får ju hämta Alicen lite här och var i salen =) Jisses vad det händer mycket i den här åldern och oj vad hon växer. Garderoben börjar sina igen och det känns sådär kul kan jag meddela =/  Duktig är hon iallafall söte-sessan. Gör rörelser till lilla snigel =) (fast bara när hon vill förstås) och det är hur sött som helst.

Nu ska jag njuta solen!





*** Akta dig, akta dig =) ***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Sötast är hon!! Långt hår har hon oxå börjat få! Om du ska Bebis(?)shoppa ngn dag så vill jag följa med :) Pusskram ILY!

2008-10-07 @ 18:16:38
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Miian

Sötast!

Mammagympan verkar va en bra grej,är det så man kan betala per gång eller man måste typ ha ett kort där?

Duktiga Alice som kan rörelser och du det händer verkligen mycket,hela tiden med dom små.

Det är så härligt att se alla framsteg

2008-10-07 @ 19:47:23
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0