Lördagsmys

Lördag och jag mår bra! Har fått spendera hela dagen med mina älskade, det är välbefinnande. Älskar att få tid med min M - mår bra när vi är tillsammans. Var på foboll med Max i förmiddags. Grabbarna vann matchen och därmed även serien. =) Gött det!  Sen var vi hos hos mams och fikade, där bjöds det på smörgåstårta. Mumsa! En hel dag med pojkarna, M och Alice. Kan det bli bättre?! En cykeltur har vi också hunnit med och nu lagas det tacos i köket (Alice tömmer kökslådor.) Sen plockas det nog fram något spel och lördagsgodis. Bara mysa mysa myyyysa =)







Kommentarer
Så här sa: Carro

Låter som en betydligt mysigare lördag än min! Hoppas kvällen fortsätter så för dig/er! ILY!!

2008-10-04 @ 18:45:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Duktiga Max o hans lag är! Ha nu en riktigt mysig lördag kram till er alla Marie

2008-10-04 @ 20:53:21

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0