Lugn dag

Trött idag. Har inte sovit något vidare inatt. Det har däremot Alice gjort. Jag gav henne mat strax innan elva igårkväll trots att hon sov, funkade bra - ingen vaken bebis inatt. Blir en lugn dag idag. Ska njuta i stunden med min älskade flicka, ta vara på dagen tillsammans med henne. Babysim i eftermiddag - veckans absoluta höjdpunkt om man frågat Alice och hon kunnat ge svar. VET hur lycklig hon blir när hon upptäcker var vi är och när hon förstår vad som komma skall. Värre vattendjur får man leta efter, hon är heltokig i att bada =) Innan badet ska vi hinna med att köra till skolan och lämna gympakläder till Lucas, gör jag så gärna. Kanske hinner med en runda i tivoliparken också innan badet. Vill mest här ifrån just nu. Komma ut och andas frisk luft, njuta Alice och bara få vara.





Vad skulle jag gjort utan dig? Finns inga ord för det du tillfört mitt liv.
*** Älskar dig ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Kul o bada! Tur Lucas har en så snäll mamma som kör med gympakläder. Kram

2008-10-09 @ 15:58:22
Så här sa: Carro

Hoppas babysimningen gick bra idag =) Fin hon är i kläderna! Pusskram ILY

2008-10-09 @ 16:24:17
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0