Meeeer trååååk

Min bebbe sover och jag vill bara ut!!! Måste få lite friskus luftus och komma ifrån hemmet en stund. Fy vad jag tycker synd om mig själv ;) har aptrist, är trött och tycker livet är tråååk! Är bjuden på tjejkväll ikväll, har tackat nej men kanske borde gå?! Tjejer på tjejkvällar muntrar ofta upp långt mycket mer än någon annan förmår =) Fast helt ärligt så vill jag nog bara vara hemma. Alice som ju sover mig nuförtiden gör sin mamma trött. Soffa, ett glas vin och slökolla tv verkar därför mer lockande än tjejkväll just ikväll. Fast ska man höja humöret är garanterat det sistnämnda ett bättre alternativ =)

Nu vaknade bebis (ehhh..jo ok bebis, fast nio månader idag!) och vi ska ta oss UT!!!





Nio månader och fortfarande mammas BÄÄÄBIS!!


Kommentarer
Så här sa: Carro

Ja liten bäbis :)

2008-10-03 @ 16:46:14
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0