Så var det måndag igen

Måndagsmorgon - min forna fiende är nu min vän. Tycker faktiskt det är ganska behagligt när lugnet infinner sig här hemma. Därmed inte sagt att helgerna inte är den bästa tiden.  För det är de och tid med älskade betyder mer än alla måndagar i världen. Igår var vi på badhuset. Ganska avkopplande faktiskt, glada barn och en aktivitet som passar alla. Alice älskar det och bara av att  få uppleva hennes glädje när hon får syn på bassängen gör att man skulle kunna åka dit varenda dag =) Idag står det babysång i kalendern. En av veckans höjdpunkter. En supertrevlig mammagrupp och härliga kids i en lekbar miljö, både jag och Alice trivs utmärkt.

Nu är älskling vaken och efter lite gröt får det bli en lång promenad i höstsolen. Njuta.





Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas ni har en mysig dag idag, du och Alicen. ILY!

2008-10-06 @ 14:51:21
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0