Sjuka :(

Frånvaron härifrån har berott på sjukdom. BLÄ!! Igår var det jag som låg pall hela dagen, kräk och illamående, lite feber också antar jag. Var verkligen längesen jag var så kass, soffan var min räddning och jag gick inte många meter ifrån den. Själv har jag mått betydligt bättre idag men istället var det Alice tur att dra dit. Inget kräk för hennes del dock däremot har hon hög feber och är allmänt hängigt. Kan ju förklara de senaste dagarnas ovilja till att både äta och sova ordentligt. Stackars Liten. Så ist för att ha kul med mammor och bebisar på ÖF så har vi spenderat dagen hemma.

I måndags var jag hos mellansyster på middag, vi hade verkligen kanontrevligt! God mat bjöds det på (tack, tack tack!!) och att skratta och ha kul med med mams å systrar är aldrig fel =) Tänk vad enkelt det kan vara att förgylla vardagen lite, det borde man definitivt göra oftare. (Tack även till Nicke som skjutsade mig så jag kunde ta del av vinet =))

Nu ska jag hinna med att göra en smoothie innan det är Oskyldigt dömd på fyran. Najst det =)





*** Sjuk bebis myser i nya pyjamasen ***




*** TACK FÖR EN SUPERBÄST KVÄLL ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt att sjukan är över =) tack sj för en fantastisk kväll får vi snart göra om kram kram Marie

2008-10-22 @ 20:51:45
Så här sa: Stora sis

ÄLSKAR DIG!! I Evigheten <3.. tack för att du finns, vi måste snart ses om de =)

2008-10-23 @ 10:06:39
Så här sa: Carro

Åh krya på er love!! Tänker på er!!! <3

2008-10-23 @ 19:36:10
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0