Sjusovare

Sitter och väntar på bebis som borde vakna snart. Ett under att hon var trött och ville vila efter middagen då hon sov till 9.40(!!) imorse. Galet, galet! Linus skulle vara hos tandläkaren 10.20 så det blev bråttom :) Strax ska vi till babysången, står nybakade pajer på vasken i köket, mumsa :) Vi turas om att ta med fika och idag var det min "tur". Baka är inte det bästa jag vet precis, men lite paj kan man ju fixa till. Näää jag får nog väcka min sjusovare om vi ska hinna med någon sång alls idag.




Kommentarer
Så här sa: Carro

Hoppas pajerna blev goda och att ni hann med sången!

2008-10-13 @ 16:12:50
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Gott med paj! Skönt när man kan sova. Kram

2008-10-13 @ 18:24:02

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0