Slut ålat!

SUCK... Jag borde verkligen leta upp lite tid och ta mig till friskis. Skulle igår, men orkade inte. Mår ju så mycket bättre när man kör ett par pass i veckan =/ Babysång idag och det var mys som vanligt. Alice älskar att vara där, hon är på topphumör hela tiden. Inte undra på det - massor av kompisar ju och en häligt med utrymme att krypa runt på. Japp nu kryper hon mest, ålandets tid verkar vara förbi. Nästan lite synd ju, hon var ganska charmig som "ålen" :) På onsdag blir det ÖF med mammorna, kuligt! Vi pratade förresten om det här med köttet i Sempers barnmat på babysången idag, alla blev väldigt förvånade då de (liksom jag) utgått ifrån att det var svenskt kött i maten. Ghaaa aldrig kan man förlita sig på något. Nä nu ska jag ta en dusch och sen får det bli en stund i soffan.




*** Halva babykören :) ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Japp hon ser ut o trivas! Kul med polare. Kram Marie

2008-10-14 @ 09:50:59
Så här sa: Carro

Shit va hon var lik Lilliz på bilden :)

2008-10-14 @ 23:16:20
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0