Tåååårsdag

Började dagen med att städa och det behövdes verkligen. Lite kvar att fixa till men orkar inte just nu. Skyller på att Alice sover och att dammsugaren väcker henne :) Alice tycker det är ganska ok när jag städar, enda kravet hon har är att hon ska ha en egen Wettex i handen (munnen!) sen hänger hon med från rum till rum i gåstolen. Fick sova till åtta idag, bebis har sovit i sin säng heeela natten igen och även om det är väldigt mysigt att ha henne nära så sover man ju betydligt bättre när hon är på lite avstånd. Satt just och letade lite inredning och tapeter till ett kommande flickrum. NEJ vi ska inte göra Alice rum ännu, men när det ska göras är det ju bra att ha lite ideér ellerhur?! ;) Förresten har jag ju inte inrett ett flickrum sedan jag själv bodde i ett så jag måste  ju få förbereda mig väl :) Fast det lär inte bli något princess-rosa rum med guldkronor eller småblommor precis. Däremot är jag kääär i tapeten Kaspar från Sandbergs. Den är så cool och känns så  "Alicig", men röd eller svart? Ahh vi får väl se, har förmodligen hittat trettio andra tapetar att välja på när det väl är dax. Och förresten så vet jag inte om Alice ska ha något eget rum... Hon ska ju vara min lilla bebis livet ut :)

Nu dax att packa badväskan. Babysim idag :)



RÖD eller SVART?

(Bilder lånade från: http://www.sandbergtapeter.com/)


Kommentarer
Så här sa: Carro

Den röda är jättefin, men hade satsat på den svarta för då kan du ha vilken färg du vill till. ILY! Simma lugnt... :)

2008-10-16 @ 13:36:01
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0