Tio fredagar :)

Freeeedag!! Vaknade med ett ryck 8.15 imorse. Trodde vi var ganska körda med skolbussar och allt, men hittade inga sovande barn någonstans i huset :) Älskade hade fått iväg dem innan han begav sig till jobb <3 Själv kröp jag ner till Alicen igen som sov gott i min säng. Somnade om och vi sov till halv tio!! Nu sover bebis igen och jag ska passa på att ta en dusch. Är omöjligt att göra det när hon är vaken, hon blir tokarg om inte hon får följa med :) galet vattendjur! För övrigt har vi inga större planer för dagen. Ikväll ska jag däremot sitta bänkad i soffan kl 21. ROBINS är tillbaka :) ÄNTLIGEN! Det är ju så sjukt bra och absolut inget man vill missa. Tio fredagar framöver är räddade :)




Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt med sovmorgon jag har ringt men ingen ville svara,men det var ju inte så konstigt =) Kram Marie

2008-10-17 @ 11:27:07
Så här sa: Carro

VA??? Började Robins igår? Jag missade :(

2008-10-18 @ 10:53:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0