Tråkhumör...

Usch jag ä verkligen på tråkhumör ikväll! Käner mig helt sur, tvär och arg. Vet inte riktigt varför.. Eller jo jag vet nog det men allt jag kan ju inte kräka ut här :) Snart sover barnen, ungefär hälften är i säng nu, sen ska jag njuta av en stund i soffan med min kärlek. Om han fortfarande vill ha mig vill säga :) har ju liksom inte varit på topphumör mot honom heller. Alice var bedrövlig att somna ikväll. Hon ville absolut ingenting! Inte sova i sin säng, inte sova i vår säng och inte sova i famnen... jodå jag trotsade alla bebisproffs och provade allt, men inget dög. Hon var definitivt på sämre humör än mig. Jag tror ta mig fan att hon är mer envis än mig också.  

Babysimmat idag iaf, mys det. I eftermiddags tog vi en promenad nere vid sjön. Det var sådär kul.  Alice ville åka ungefär halvvägs sen ville hon upp ur vagnen. Lite svårt när man är just halvvägs. Gnäll, gnäll, gnäll. Öht har det varit rätt så gnälligt i eftermiddag och ikväll. Inget har passat den lilla bestämda Snorpan utan hon har varit ganska missnöjd med det mesta. Hoppas både hon och jag är lite gladare imorgon.





 
*** På promenad, innan vi kommit halvvägs :) ***


Kommentarer
Så här sa: Carro

Söt är hon iaf :) Längtar tills ni kommer på lördag! Hoppas er fredag blir häääärlig! ILY!

2008-10-16 @ 22:59:25
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Tråk med tråk humör! Men man kan inte alltid vara glad så är det. Kram

2008-10-17 @ 07:45:47

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0