Tråkinlägg

Har varit på jobb och hälsat på idag. Visst var det trevligt att komma dit, träffa trevliga kolleger och barn men det känns avlägset att jag så småningom ska börja jobba där igen. Vi får väl se hur det blir med det. Idag känns livet tråååk. Fredag och allt, borde ju vara på topp - men inte. Går mest runt och funderar på hur allt kommer bli framöver.Har ju liksom inte känts för kul på sistone... Eller vad sägs om dammsuga, plocka, tvätta, tömma/fylla diskmaskinen, torka toaletten och så plocka undan lite till.  Är det mitt liv??! Vill jag ha det så? Nä får väl börja fundera på vad jag ska göra när jag blir stor :S 

Nu ska jag röja kök, sen ta äckel-tvättstugan och därefter hoppas jag på en stärkande promenad med min stjärna!





***För att jag älskar dig ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja ibland undrar man om man bara ska städa,plocka o tvätta fan vad det är tråkigt! När det sen äntligen är fredag ja då är man helt slut! Ha en bra helg puss o kram syster mellan =)

2008-10-03 @ 14:31:17
Så här sa: Carro

Försök njut av att det är fredag love! Det är ju såå härligt med helg! Tack för igår, det var trevligt som vanligt. Fast jag var inte så pigg...tråk-mig! Puss ILY

2008-10-03 @ 15:09:32
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0