Mysdag

Aptrött! Borde kanske varit i säng istället för att hänga vid datorn?! =S Babysim idag - mysa! Tog en lugn förmiddag hemma och sen åkte jag och Sprallis in till badhuset. Efter simningen tog vi en lång härlig promenad. Sen kom Laline  på besök med frallor och yoggi, så det blev fika med bästa sällskapet =) Åkte in till stan och fick lite fixat till Lilliz. Trodde ju liksom det här med jacka var klart till honom då jag tänkt att han kunde ha Lucas superfina jacka som han vuxit ur. Glömde en liiiten detalj bara... att fråga Linus. Tog fram jackan till honom häromdagen då det var blåsigt och kallt, han tittade på mig och sa - men du tror väl ändå inte jag vill ha den här jackan?! Hrmpff..ja vad gör man? Helt olika stilar de där två och jag kan ju inte tvinga honom att ha en jacka han inte alls tycker om. Så idag fick vi fixa en ny. Hittade en jättefin på Stadium som han gillade skarpt. Mössa och innegympaskor blev det också.

Ikväll blev det världens supermiddag här hemma. Stuvade makaroner och mamma scans var vad vi fick ihop och då hade vi ändå middagsgäster här! Carro och Linus hängde med hit efter stan, trevligt som vanligt. Paj blev det till fikan och så kollade vi hockey. Synd matchen inte var lika trevlig som sällskapet =)

Nighty




***TOKUNGAR***


Kommentarer
Så här sa: Marie

Vilkaen härlig Linus du har!! Kram

2008-10-03 @ 07:36:29
Så här sa: Stora sis

Tok ungar.... de är nog rätt lika sin mamma. För hon är en riktig TOK! ILY

2008-10-03 @ 13:40:34

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0