Tisdag 15.49

Blev en liten tur till stan idag. Träffade Carro å Linus där, vi gick en ruda och tittade på bl.a. vinterskor till mig. Inget seriöst letande så självklart hittade jag inget. Känns som om det skulle behövas ordnas inom kort iaf för nu är det kallt! Avskyr att fryyyysa =( Efter stan följde C å L med hit och vi fikade lite. Trevligt :) Nu skulle jag bli glad om min lilltös velat sova en stund men envisa sötunge står bara i sängen och hojtar. Hon är iaf på betydligt bättre humör idag. Inte alls varit så gnällig som de senaste dagarna. Skönt det, det måste ju tyda på att hon mår betydligt bättre nu också. En liten sovstund nu hade dock gjort susen, så hade hon orkat med resten av dagen :)

Kvällen hoppas jag går fort. Känner inte mig så glad just idag.

Nähä.. får väl gå in och somna Alicen i famnen. Det funkar.




*** Vill inte sova :) ***

Kommentarer
Så här sa: Carro

Va? Somnade hon aldrig?! Jag ångrar att jag inte provade dom skorna på Din Sko och dom du hittade var ju fina! Säker varma oxå! ILY!

2008-10-28 @ 18:09:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Therese

TAAAAAACK. Ja det känns verkligen superbra och skönt med trädgård så Nellan kan busa runt en massa :) Nu vill jag bara flytta in och börja göra om. Kramisar

2008-10-29 @ 11:53:15
URL: http://fesan.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0