Längtar efter morgondagen

Ibland skulle jag vilja leva lite mer och ha färre antal måsten. Ibland skulle jag vilja ha ork att vara lite gladare, fokusera på det positiva, bemöta mina medmänniskor lite bättre, vara en bättre mamma, sambo, vän, syster, moster, dotter... Ibland skulle jag vilja få tid bara för mig själv, slippa tänka på det som komma skall, det som är och det jag ändå inte kan råda över.


Och ibland skulle jag vilja få vara ensam med min M, njuta och känna mig älskad, fullt ut, för den jag är. 


Det finns tillfällen i livet då jag inte alls vill vara ensam - men jag orkar inte be om ursäkt för att jag också behöver. Ibland blir jag ledsen, ibland blir jag oerhört ledsen...


Nighty




*** Hela morgondagen tillsammans med dig stjärna - jag längtar***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Jag tycker du är en toppen syster o en jätte go mamma ibland behöver man vara själv o även få vara själv med den man älskar det behöver alla! Ha det bra kram mellan syster =)

2008-10-09 @ 08:44:54
Så här sa: Carro

Inte vara ledsen love!! Jag hjärtar dig för den du är! Du är en av de bästa :)

2008-10-09 @ 16:22:34
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0