FrEdAG

Imorse kom Alice farmor på besök. Hon hade frallor med sig och det passade alldeles utmärkt för vi hade inte hunnit äta frukost ännu :) En tur till stan blev det senare. Fika på subway med älskling (som slutade tidigt idag) och med bästa Carro. Efter det var det klippdax för Lucas å Linus. SÅÅÅ fina är de nu. Eller nja kanske inte precis just nu för de befinner sig på halloweenfest (på olika håll dock) :) Nu ska jag hoppa i mjukisbrallorna och sen får det bli soffan, ont igen :( Men inatt har jag verkligen sooovit ut, tog en stark värktablett igårkväll och det var så gött att kunna sova ordentligt.
 
Imorgonbitti ska vi till badhuset med Alicen, undervattensfotografering :) Hur coolt som helst ju.

Trevlig helg!





Kommentarer
Så här sa: Carro

wow, längtar tills jag får se bilderna! ILY!

2008-11-01 @ 00:08:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0