Det gör ont :(

Regn, blåst, kallt och jag har OOOOONT!!! Jag hatar den jävla mög-smärtan som förstör livet flera dagar i månaden. Inatt trodde jag verkligen på allvar att det här skulle kunna ta död  på en. Hade så sjukt ont att jag knappt tog mig ut i köket för att hämta värktabletter. Eländet heter egentligen inte mensvärk utan diagnosen är endometrios. Beskrivs av en del drabbade som "helvetet på jorden" och ja idag är jag nog fan benägen att hålla med. Själv har jag dragits med skiten så länge jag kan minnas men först 2005 när jag opererades för utomkvedshavandeskap så ställdes diagnosen. Innan dess har jag under alla år sökt hjälp till och från men ingen har tagit en på allvar. Nu vet jag att det är så det brukar vara och ja jag SKA ringa läkare igen, måste få andra tabletter så jag åtminstone kan sova nattetid. SUCK! var bara tvungen att kräka av mig lite och få tycka lite synd om mig själv.

Går i pyjamasen och tänker fortsätta med det resten av dagen. Just nu är det faktiskt skönt med regn, känns som om vädret är med mig och jag behöver inte ha dåligt samvete för att Alice får spendera hela dagen inomhus.

Kommentarer
Så här sa: Carro

Ah det är sjukt love! Hoppas du kan få piller som hjälper dig! Ngt måste dom ju kunna göra! Ikväll är det snöblandat här hos oss, hos er oxå? Pusskram ILY

2008-10-30 @ 16:30:56
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Aj det låter jobbigt o ha så förbannat ont, det ska man inte behöva i dessa moderna tider ring doktorn så du får hjälp. Hoppas natten blir bättre kram Marie

2008-10-30 @ 20:14:21

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0