Bebis ♥ mammas å pappas säng

Seeeg tisdag. Alice sov till nio imorse, vet inte vad som hänt men varken alarm eller vakna storebrödrar väcker henne numera. Kanske sover extra gott för att hon tillbringat de senaste nätterna i mammas och pappas säng? Jobbigt tycker jag, men Alice verkar trivas. Hon somnar lätt på kvällen, vi lägger henne som vanligt i hennes egen säng men efter ett par timmar börjar gnället. Trots att hon sover är hon ledsen så jag antar att det är som hon drömmer. Har testat med välling, nappen... men inte förrän hon får komma till vår säng somnar hon ordentligt och sover resten av natten.

Mammajympa var planerat i förmiddags, men Alice var supertrött bara någon timme efter frukost så det blev inget med det. Tog en lång promenad istället när Alice sov gott i vagnen. Sen fick vi fikabesök. Systerstor och Ville var här, trevligt med sällskap :) Tack för det!

Ikväll kaaaanske det blir hockey. FBK möter HV, fast jag tycker så uppriktigt äckel-illa om HV att  jag inte ens vet om jag vill se matchen. Jobbigt  val för jag vill verkligen se FBK men samtidigt så påtvingas jag ju HV på köpet :)

Förresten måste nog klippa Alice hår snart :) det har vuxit hur mycket som helst. Kolla in tofsarna vid öronen :)



 

*** Pigg och vaken ***

Kommentarer
Så här sa: Marie

Tack för go fika! Tänk så bra det gick med Ville o Alice idag kul. Hår har hon fått gulligt med toffsar både här o där ingen ordning alls på det håret coolt ring Ulrika hahhah kram

2008-10-14 @ 16:08:16
Så här sa: Miian

hehehe såna söta små toffsar ;)

Jag ringde Nestlé idag,de använder sig av nordiskt kött i barnmaten,mest finskt och danskt kött men även svensk när pris och kvalité passar dom..

hmpf.

Frågade varför det inte stod var köttet var ifrån men det kunde hon inte svara på.

Allt annat kött måste ju va märkt med ursprung..konstigt.

Lowa mår iaf bättre idag ;)

kram

2008-10-14 @ 18:30:16
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0