Morning lördag

Tidig lördagmorgon och mina älsklingar sover. Alice är en riktig sjusovare på morgonen. Är det bara lugnt och tyst här hemma så somnar hon lätt om efter första vällingfrukosten och sussar gott vidare till framåt niotiden. Själv var jag uppe tidigt för att skjutsa Lucas till skolan, de ska uppträda på sjung-gung i Lund ikväll och bussen från skolan gick redan klockan 8. Måste ju få tid att öva på plats också :) Linus har sovit hos sin farmor inatt. Något han verkligen längtat efter och sett fram emot. Kan förstå det, det är ju något speciellt att få all uppmärksamhet och all tid av sin farmor under en hel kväll och dag. Hon ger verkligen honom det - det vet jag. Pizza skulle beställas, spel skulle spelas och favoritgodiset var redan inköpt :) Linus var på topphumör när jag lämnade han där igårkväll. Farmor bjöd in på kaffe och jag följde med in en stund  Det är ju flera år sedan jag var i det huset och mycket har hänt sedan jag klev ur den familjen, men det var faktiskt riktigt trevligt att sitta ner och prata en stund.

Nu hoppas jag på en skön dag med mina älsklingar... om de bara kunde vakna :)




 

Kommentarer
Så här sa: Marie

Skönt o få sova! O va kul för Linus bara han o farmor =) hoppas det går bra för Lucas med ha en trevlig lördag kram en traderare =)

2008-10-11 @ 09:22:05
Så här sa: Carro

Åh, nästan lite avis på Lilliz ;) Vi ses ikväll love =)

2008-10-11 @ 10:20:48
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0