Tofs =)

Varit en ganska tråååkig dag. Hänt ungefär noll och inget och jag har lite svårt för det, trivs bäst när vi gör något. Blev iaf mysfrukost med barnen imorse och sen körde jag Lucas till ishallen. Galet vad han har ork. Först åkte han skridsko i fyra timmar och ikväll har han varit iväg och kört inlines i tre! Hade varit glad om jag haft en bråkdel av hans energi =) Jag, Lilliz och Alice tog en lång härlig promenad i eftermiddags. Mysigt att få gå en runda och andas frisk luft samtidigt som man tar del av Lilliz funderingar och njuter av Alice alla upptäckter =) Linus pratar på och Alice pekar och säger TITTA! Efter promenaden var Alicen trött och jag passade också på att vila när hon sov. Känt mig ganska trött och tråkig senaste dagarna... Nåja antar att det bara är att rycka upp sig och se till så det går framåt igen. Ingenting förändras av sig själv heter det ju.

Förresten idag har Alice haft tofs i håret :) Alla första tofsen. Söööta flickan ♥


 
*** Fina mig va?! ;) ***


 
*** TITTA! (Alice fascineras av sopbilen) ***


Kommentarer
Så här sa: Carro

Hon är så söt Alicen! <3

2008-10-30 @ 09:11:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0