ARG!! (värgaärg)

Idag är jag ARG! Biljetterna till mtchen Rögle-FBK släpptes igår och det kom jag på sent igårkväll. Slutsålt på 28 minuter!! Ja jag får väl skylla mig själv, en sådan dag skulle jag givetvis haft koll på MEN det som gör mig mest förbannad är att det nu finns biljetter ute på Blocket. Helt sjukt att folk bara sitter och väntar på att biljetterna ska släppas, lyckas få tag i några stycken och sen slänger ut dem på Blocket direkt. Hockeyn skiter man i, det enda intresse man har är att mjölka pengar ur en hockeyintresserad Svensson. Kanske inget att hetsa upp sig över tycker du.. men sånt gör mig ARG!!

Älskar mitt FBK!

MOT SM-GULD 2009




Kommentarer
Så här sa: Anonym

Ja jag håller med skit är vad det är, att man bara kan göra så när det finns folk som vill titta, speciellt nu när vi har nära! Ha en bra dag iallafall kram Marie

2008-09-11 @ 13:21:58
Så här sa: Carro

ÄRG ÄRG ÄRG är jag oxå. Jag visste att det skulle komma ut biljetter på blocket/tradera. Såklart till sinnessjuka priser...gör mig ännu ärgare! Puss ILY!

2008-09-11 @ 14:17:57
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0