Den är här!!

NU kan ni lugna er. Den har kommit. Alla som undrat, frågat och tyckt att det varit oerhört märkligt... Har t.om fått besked på att jag absolut borde fråga tant-BVC om det kanske var något fel?!! Nu kan ni andas ut och va fullkomligt lugna: Alice har fått tand nummer två! Kände idag att den trängt igenom. Nästan fem månader efter första tanden så dök den upp. Nästan lite synd tycker jag. Att bara ha en liten tand ÄR ju liksom Alice =) Coolt och lite knasigt. Vet att många håller med mig i det, får dagligen kommentarer om hur galet sött det är med den ensamma lilla tanden. Men som sagt det har orsakat en hel del oro och huvudbry också och nu är det slut med det =)




Snart är där TVÅ!

Kommentarer
Så här sa: Marie

Ja va bra nu slipper man oro sig =) bara skojar hon är ju så söt med sin lilla tand. Kram Marie

2008-09-19 @ 19:06:59
Så här sa: Carro

Haha, galet att "vissa" kan oroa sig så mkt. Precis som det skulle va såååå konstigt. Jaja, tack för kaffet idag! O jag fick ju tights oxå...gött det! Pusskram ILY

2008-09-19 @ 20:02:03
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0