En lördagskortis!

Lördag - Lilliz på fotboll och en massa vardagligt bestyr. Gick bra i en match, sämre i den andra. Lucas spelade hockey (som jag inte hann närvara vid) och de vann. Vinst är gött och vinst betyder: glad Lucas!!  Ikväll  var det besök av Mellizz med familj + ma å pa. Tack för det, trevligt som vanligt =) Älskade Färjestad förlorade mot Rögle, känns FAN, men det är smällar vi tar. Tror ändå stenhårt på Jögge... så vi får väl se om lillebror kan ha en chans när när det verkligen gäller?!! Nu ska jag sova!! 



Tack för ikväll, hade supernajst!!! .

Kommentarer
Så här sa: Marie

Tack själv men det var en hemsk bild du har lagt in =) kul var det kram Marie

2008-09-21 @ 09:57:24
Så här sa: Victor "Zimper" strandh

tack själv. 2 plumpvinster om jag inte minns fel, aj då hittade nyss papprena :D fan va gött haha!

2008-09-22 @ 15:54:13
URL: http://vzs.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0