GHAAAA!!

Jag som trodde Alice vinterkläder var fixade. Köpte nytt po.p set till henne redan i somras bestående av röda skidbyxor och blå 3 i 1 jacka. Superfint, matchat med blå po.p-mössa med stort rött hjärta på. MEN.. Jackan kan jag glömma, visserligen har hon ökat fem kg i vikt sedan hon föddes men ska hon kunna ha den här jackan så får hon nog öka femton till =S Tog den i strl 80 då det är från 9 månader ju. Provade jackan idag och Alice försvann... *hoho bebis var är du??* Hon kommer absolut inte kunna ha den. Blää, nu blir det till att Tradera-annonsera och dessutom måste jag ju tänka om. Vad ska hon nu ha i vinter min lilla Snorp?!!


Så  NY jättefin mörkblå vinterjacka från PO.P sääääljes!!!



Har vi byggt koja mamma??

Kommentarer
Så här sa: Marie

Tråk när man tror att allt är klart! Tur att tradera finns! Jaha då blir en runda till staden då, kram Mellizz

2008-09-17 @ 15:55:08
Så här sa: Carro

Den var verkligen superstor!! Alice började ju till och med äta på den, måste varit för att en del skulle försvinna ;)

2008-09-17 @ 16:14:43
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0