Inga brillor

Besöket hos optikern gick bra. Blir inga brillor för Lilliz del, han har perfekt syn. Gött det! Ikväll ska jag unna mig en riktig slappekväll. Barnen är lediga från skolan imorgon så inga läxor eller annat tjat. När Alice somnat kastar jag mig på soffan och läser Mama =) Förresten Alice stooora jacka är såld. Slängde ju ut den på Tradera när jag insett att hon förmodligen skulle behöva ha tältpinnar till den för att överhuvudtaget ha användning för den kommande vinter. Nåja nu får den glädja någon annan och jag är nöjd, fick faktiskt mer för jackan än jag gav för den =)




Inga brillor för min del =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Skönt att Lilliz slapp glasögon, då klarar han nog sig bra med simglasögonen :) Såg att du fick ett bra pris för jackan, gött det :) Hörde att "mama" hade fått byta namn...skumt! ILY!!! Njut av kvällen :)

2008-09-29 @ 19:26:01
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Alina

Färjan, Idol eller Top Model? :)

2008-09-29 @ 19:34:06
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Så här sa: Marie

Men dom går väl bra dom han har på sig!! Skönt att allt var bra! kram

2008-09-29 @ 19:53:40
Så här sa: Helle

haha..lille lillis. Kommer ihåg hur rädd han va för "badkarsploppen".

2009-09-09 @ 22:02:38

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0