Jack-tjatar!

Borde egentligen inte alls sitta här, men jag letar ju jacka! Haha har drömt om ytterkläder inatt. Nu på morgonen gjorde vi ett riktigt fynd faktiskt. I tvättstugan fanns nämligen Lucas f.d jacka, jättesnygg Didrikson, i nyskick (jo hans ytterkläder tillbringar mest tid i skolväskan!) och jabadabadooo så var Linus klädproblem uträttat =) Förutom att jag själv måste köpa ny vinterjacka så återstår ju trubblet med Alice. Men det får nog bli en ny röd från po.p  till henne, så kan hon ju få behålla sina skidbyxor. Och rött är kanske bättre än blått.. så slipper jag höra "vad söt han är den lille gossen" =)

Skor har jag hittat på Vincent såklart. Får se om det blir röda eller svarta.

Snart stan! Och ja en runda inom... just det ;)


Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0