Plus fem kilo!

Idag är jag bara så himla glad över att jag får vara hemma och njuta av min lilltös. Dagarna med henne är helt underbara! Blev ett besök på ÖF i förmiddags och nu väntar vi på Bästa Carro som ska komma hit och fika med oss.  Så lääängesen sist. En runda till BVC har vi också hunnit med idag. Alice har under en tid (helt frivilligt) endast levt på välling och rån så vi tyckte det kunde vara bra att extra kolla en vikt. Numera äter hon det mesta igen och plus 400g visade vågen, så det var helt ok. Hon väger nu 8810! Exakt fem kilo mer än hon gjorde när hon föddes.




Mat är gott och jag kan äta själv =P

Kommentarer
Så här sa: Carro

Det var nice att träffas idag :) På tiden ju! Snart får vi ta en zekelatte oxå! Pusskram ILY

2008-09-17 @ 16:13:24
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0