Söndagstråk!

Japp som rubriken lyder, söndagstråk! Är ju egentligen härligt väder ute som man borde försökt njuta av men jag har spenderat större delen av dagen inomhus. Ska snart köra till EKO:- och hämta älskling som är där och grillar för fotbollslaget =/ Tycker visst att man ska ställa  upp på att dra in pengar till föreningen, frågan är bara när pengarna gagnar barnen? För de får f-n inte ett skit utan ska bara betala mer, mer och åter mer! Eventuellt blir det en runda till Ikea när jag hämtat M, skulle verkligen behöva barnsäkra köket. Bebishuligan är överallt! Får se om jag orkar Ikea, har sån äcklig mensvärk idag att jag helst vill lägga mig under en stor filt och inte vakna förrän eländet är över. Mensvärk borde f-n vara förbjudet! Säger som jag brukar - hade det varit män som varit drabbade så hade det för längesedan funnits läkemedel som fungerat. Finns inte en enda karl som hade funnit sig i att ha det såhär. BLÄ för att ha ont!

Ha en fin söndag!





Barnsäkra köket? Varför då?




Kommentarer
Så här sa: Carro

Hahaha, galen Alice!! Blir det inte IKEA idag lova kan jag hänga med dig en dag i veckan :) Pusskram ILY

2008-09-28 @ 14:45:30
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Stora sis

Alice, hon är så mysig :) Säg bara till om du ska till IKEA, du vet att jag vill hänga med. Är ledig på fredag!

2008-09-29 @ 08:44:59

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0