TACK ♥

Helgen kom och gick och lördagen blev förträffligt bra =) Hängde nämligen, efter många om, men och kanske med på tjejfest. Inget jag ångrar, det var min bästa kväll på väääldigt länge. Hade en toppenkul förfest hos mellansyster. Åtta glada vindrickande tjejer - mycket skratt och f-n vad vi mådde =) Sen var det utgång och partaj på stan.  Livet lekte. Allt var perfekt och kvällen var kanon ;) TACK mina älskade systrar för det och tack för att ni finns i mitt liv.



♥  Systerstor, systermellan och systerliten ♥

Kommentarer
Så här sa: Anonym

Tack för du kom skit kul var hela kvällen! längtar redan till nästa tjejfest. Kram syster mellan =)

2008-09-15 @ 15:38:11
Så här sa: Miian

oh va skönt för dej att du begav dej iväg och du verkar redan må bättre =)

Hoppas måndagen var lika skön som du lämngtade efter =)

kramis

2008-09-15 @ 22:29:59
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0