Torsdagsblogg

Städmorgon =( HATAR städmornar, aldrig kul att städa men nångång måste man ju få det gjort =/ Sen kom systerstor och fikade och så var livet betydligt trevligare igen =) Efter det var det dax för babysim. Bästa Laline var med och filmade idag. ***Tack för idag Bästa***  Ska bli kul att få se filmen även om inte Alicen var riktigt lika badgalen som hon brukar. Lite trött antar jag att hon var. Hon har sovit hos mig inatt igen och vi sover verkligen uselt båda två då *gäspa*  Mat är inte heller kul längre. Gröt försöker jag inte ens med och när det serveras middag så skakar hon bara på huvudet, inte ens efterrätten passar. Rån, macka och välling är den enda meny som återigen duger.


Efter badhuset hämtade vi Lilliz i skolan, sen körde vi tillbaks till stan och det blev Zekefika =) Bort till Vincent och vela vela med storleken i vinterkängorna. För hur ska man kunna NU veta vilken storlek Alice har om typ tre månader??! Inte kan man vänta med att köpa heller då det redan nu var sista paret ut. Konstigt tycker jag, vinterkläder och skor börjar ta slut i stan (åtminstone till barn) och vi är inte inne i oktober ännu =S Nåja till sist blev det både kängor och höstskor iallafall. Überfina, verkligen mer än bara nöjd!!


Ikväll blir det tupperwareparty (hos en babysång-mamma). Jisses har inte varit på ett sånt party på jag vet inte hur länge... trodde inte ens det fanns längre. Känner inte direkt att jag har måste-ha-begär efter produkterna men helt ärligt så ska det bli skönt att komma hemifrån lite.




 



Tokar mig med Bästa gudmor på Zekes =)


Fika i stan är mysigt!!

Kommentarer
Så här sa: Marie

Kul att du hittade skor o kängor party tupperware nej vårt party var mycket roligare eller hur?? Kramiz Mellizz

2008-09-25 @ 16:56:30
Så här sa: Carro

Filmen ligger i datorn nu! Hoppas den blev bra. Tack för idag! Pusskram ILY!

2008-09-25 @ 18:33:22
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Stora sis

Nej, de e inget kul med städning. Hörs som ni har haft en bra runda på stan oxå.. Tack för fikan idag. Ses snart igen! Ha de bäst ILY

2008-09-25 @ 19:27:19
Så här sa: Miian

sötebarnen!

hur gammal var du när du fick den äldsta pojken?

Du hör väl det dagligen men du ser så ung och fräsch ut!

Velar du mellan 20-21 i skorna eller?

Jag har 20 till Lowa och känns som att det kommer räcka men men det lär ju märkas ;)

man vill ju dom ska sitta som gjutet när det är första riktiga skorna som hon ska kunna i,tänk att våra små snart ska springa omkring =)

aja kramis hoppas partyt va bra!

2008-09-25 @ 21:10:16
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0