Myslördag

Blev en härlig tur på stan. Älskar när det finns tid för mig och M att bara vara tillsammans. Ofta är ju både vardagar och helger fullspäckade, inte minst med idrott. Köpte jeans till Lilliz och ett par haklappar till Alicen (men det vara bara för att jag glömt ta med) sen gick vi och åt kinabuffé och därefter blev det tivoliparken. Härligt väder att gå och strosa i. Köpte några korvbröd av pölsemannen som vi skulle mata ankorna med, men Sprallisen gillar ju macka så hon åt upp en hel del själv =) Nu hade vi egentligen planerat in ett kanelbulle-bak men jag vet inte om vi orkar.  Ikväll blir det iallafall hemmamys med räkmacka, vin och hockey. FBK möter Frölunda och matchen visas på canalplus *happy me* 





Korvbröd - för gott för ankor!

Kommentarer
Så här sa: Carro

Mysdag då =) Härligt med såna ibland. Hockeyn slutade ju bra som tur va och Alice var ju för söt på bilden. Pusskram

2008-09-28 @ 13:17:16
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0