En skön helg

Blev inget Ikea idag. Orkade helt enkelt inte. Älskade M städade bilen istället och jag vilade, f-n vad jag är trött på att ha ont =( Alice nya bilstol blev också monterade idag (vad skulle jag gjort utan min kärlek?! ♥) så nu har Sprallisen gott om utrymme. Vi tog en liten runda till Maxi, snabbhandlade och fick förmodligen inte med oss mer hem än att vi klarar morgondagen, men mumsig glass råkade visst hamna i vagnen =) Ikväll har jag pillat lite med bloggen, ganska nöjd faktiskt. Nä, nu ska jag ta en dusch, sen ligga på soffan och njuta glass med min älskling =) Har varit en lugn, skön helg med tid för TID - det behövde jag.



I min nya bilstol =)

Kommentarer
Så här sa: Carro

Fin bloggen är love!! Alicen ser ut att sitta bra i nya stolen :) Hoppas du slipper ha ont imorron! Sov gott! ILY

2008-09-28 @ 21:55:08
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0