Surar fortfarande!

Egentligen borde jag väl ha fullt upp med att plåta kläder och slänga ut på Tradera, men jag sitter här och surar istället. Suck, vad det här med jackan stör mig =( Snygg som tusan är den ju... och nu är frågan om jag ska leta ny jacka att kombinera med de redan inköpta skidbyxorna (röda), eller om jag ska lägga ut allt på Tradera och börja om helt? (Jag vet.. dagens i-landsproblem, men det skiter jag i och surar lite till!) Har man mååånga kids som ska ha kläder så får man allt börja i tid. Trodde ju jag bara hade Lilliz jack-problem kvar, men näpp. Förresten Lilliz... Fick besked på idag att han och Lucas ska på skidresa med sin pappa till vintern. Kul, jättekul, men Lilliz kommer vara iväg på sin födelsedag. :'( Jajaja, jag fattar att de självklart ska åka! Han kan ju inte stanna hemma för att han fyller år, men JAG vill ha han hemma på självaste födelsedagen iaf. Så känner ett ego-mamma-hjärta!

Imorgon är min kärlek (och Alice pappa) ledig ♥  Ska ha en heldag med mig och Sprallisen. Ska bli skönt faktiskt, det är väldigt sällan det blir någon tid över för oss.




ÄLSKAR DIG MIIIIN GODIS!!!

Kommentarer

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0