Vilket pass!

En eloge till Kicky på friskis, vilket pass. WOW! Var inte ett dugg sugen på att träna idag utan gick av ren envishet, men redan under uppvärmningen var jag glad för att jag masat mig dit. Kände mig som värsta gympomanen och rycktes med som tusan av hennes härliga peppande, glädje och sköna tempo. Kändes så gött när passet var genomfört =) Tog en tur till stan i eftermiddags med Alice och Linus. Köpte mössa, vantar och två pyjamaser till lilltös + boxershorts till Lilliz. Var väldigt skeptisk till pyjamaserna när jag väl köpt dem  och våndades över om jag skulle välja en annan modell i vitt och grönt istället, men är man flicka så är man och sååå bra blev det  =) Däremot blev det inga skor inköpta idag, C jobbade inte så det får bli Vincent imorgon innan babysimmet istället. Så bild på vinterutstyrseln får vänta =) Lite fika hann vi också med, Mc´d med Bästa Carro å Lajnus.Trevligt sällskap, tack för det.

Bjuder på en bild i nya pyjamasen. Visst är det väl underbart med sovande bebbar?! =)

Nu väntar duschen, sen Oskyldigt dömd på fyran.



 


Kommentarer
Så här sa: Marie

Vad det ser skönt ut o få sova o dessutom i en ny fin pyjamas =) kram

2008-09-24 @ 20:31:28
Så här sa: Stora sis

Mysiga "Maja" sover gott. Pyjamasen är super fin. Avis är jag när jag läser att du gympar, jag vill oxå röra på mig. Ha de bäst kram till VBLS från VBSS

2008-09-25 @ 09:31:37

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0