Nå´n sorts torsdag

En poäng mot Bif blev det ikväll. Ok, jag är inte helt nöjd med resultatet men det kunde ju varit värre. Det sämsta var ändå canal + superidé med web-tv! Ja det är ju najs för oss som inte kan vara på plats. Man betalar bara 99:- (rea och allt) för nåt man inte kan utnyttja.. En bra bit in i första perioden fick vi igång eländet, men då hackade det konstant. Så det var mest irriterande att ha skiten igång. *ÄRG*

Har (bortsett från detta) haft en riktigt mysig dag. Babysim med hela lillfamiljen, härligt.  Alice var självklart på strålande humör som vanligt. En runda inom PO.P blev det också,men det blev jag inte mycket klokare på... Tycker inte årets jackor är så snygga. Funderar på en svart, men det känns inte helrätt. Har hittat en ny röd på Blocket som säljaren vill ha alldeles för mycket för. Får se om hon antar mitt bud *hehe*. Fortsättning följer. OM hon antar det så blir det helrött skidset med svarta skor, svart-randig mössa och likadana vantar. Kan det bli bra? Blir hon tillräckligt med flicka då? =P

Nä nu ska jag ta mig en välbehövlig dusch. Innan matchen var jag på Friskis (medelpuls; svettigt värre) och än har jag inte hunnit in i duschen.







Denna här??

Kommentarer
Så här sa: Marie

Vi tog med hem matchen samma problem som ni hackade hela tiden när man väl fick igång det =( kram

2008-09-19 @ 06:25:00
Så här sa: Carro

Canal plus suger! Inte har dom svarat på mitt mail heller, snart ringer jag dom igen! Men bäst o ställa klockan, de stänger ju klockan sju (!) ILY!

2008-09-19 @ 14:50:02
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0