Morning!

Freeeedag! En dag som denna borde man ju njuta.. men det känns som om hela helgen är fullspäckad så jag vet inte, vardagarna kanske passar mig bättre nuförtiden?! Idag blir det frulle hos systerstor sen blir det eventuellt en tur till stan. För kaaaanske det blir tjejträff imorgon och i så fall måste jag ha något att klä på mig. Känns som om min garderob passerat bäst-före-datum för längesen =( Egentligen är det ju jättekul att komma ut lite men jag lider nog fortfarande av Alice-syndrom och saknar därmed behovet av att lämna henne för att partaja. Ett jympapass då och då verkar just nu fylla mitt behov av egentid. Friskis är verkligen en källa till energi och glädje! Jympade igår och nu är vi fler mammor från mammagruppen som hänger där, kul att kunna kombinera träning med mammatjat =)

Nähäpp dax för duschen innan min Söt vaknar.

Förresten måste bjuda på en bild på henne. Älskar kläderna hon har på sig =) Ett Tradera-"fynd" med ursprung från PO.P´s första landskapskollektion. Den första och absolut snyggaste =) *me löööve*




Underbaraste DU

Kommentarer
Så här sa: Carro

Så finast är Alicen!! PussKram ILY!

2008-09-12 @ 17:01:04
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0