Ännu en underbar dag med dig...

Hade en toppen förmiddag. Massor av mys med min Liten, sen sov hon en stund och därefter var det matdax. När Alice ätit liiiite gröt klädde vi oss och sen cyklade vi till Friskis. Mammabarn-jympa idag. Super för mig som fick jympa och super för Alice som fick åka cykel =) Dessutom tycker hon det är helt ok på Friskis bland de andra bebisarna. Är ju fler från föräldragruppen där och vi ser till att hamna bredvid varandra, så Alice delar både leksaker, filt och rån med de som vill =) På hemvägen somnade Alice i cykelsadeln hon var verkligen helt slut. Otroligt nog kunde jag bära över henne i sängen när vi kom hem. Brukar aldrig funka, men hon var galet trött. När hon vaknade igen var jag precis på väg in i duschen. Tog med henne och några leksaker in i badrummet... men jisses vilket liv det blev! Kunde jag ju räknat ut att det inte skulle funka! Skulle mamma duscha men inte jag???!!! Never! Hon var tokarg och jag kunde ju inte annat än att ge med mig. Blev istllet ett mysigt bad tillsammans vilket resulterade i en helnöjd Alice och en helnöjd mamma.

Ibland känner man att man har en miljon saker som borde göras men just nu känns alla måsten mindre viktiga. Att kunna krypa ner i ett bad med min dotter klockan ett på eftermiddagen är långt mycket viktigare än alla tvätthögar i världen.

Det är en fantastisk förmån att få tillbringa så mycket tid tillsammans med min flicka... Jag njuter av varje dag, varje stund tillsammans med henne.




 

Kommentarer
Så här sa: Carro

Hjärtar er!!

2008-09-10 @ 16:33:59
URL: http://carolinus.webblogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0