Måndag igen!

Helgen kom och gick... alldeles för fort som vanligt. I fredags köpte vi cykelhjälm till Alice och tog en premiärtur på cykel!  Uppskattat! På kvällen var vi hos J, C, E och E, supertrevligt som alltid. Pojkarna har varit hos sin pappa i helgen men i lördags var det hockeymatcher x 2 och det var man ju tvungen att se. Vinst x 2 blev det också och naturligtvis glada grabbar. Sen blev det en snabb runda till stan och efter det  var vi på grillfest hos M´s bror. Igår var jag och Carro på Nova, en mysig eftermiddag och blev lite inköpt till våra bebisar =)

Har varit i stan idag, klippt mig och fått lite färg i håret, kan ju vara skönt att piggas upp lite nu när det är höst. (Tack Bästa för att du passade Alice <3 ) Annars har det varit en ganska lugn dag idag och förmiddagen bestod mest av bebismysa =) Förvrigt är jag väldigt funderig förtillfället. Av många olika anledningar. En anledning är mitt jobb.  Jag VET att det är ETT ÅR till jag ska börja jobba, men kan inte låta bli och våndas över att den dagen kommer. Så typiskt mig! Fruktar morgondagen istället för att njuta av nuet =(  Jodå det kommer säkert bli kul att börja jobba när det väl är dax, om man bara har ett jobb som man vill gå till. Själv vill jag göra något helt annat och vill absolut inte tillbaks.

Miian: Tack för den fina kommentaren! Alice är född den 3 januari, så hon är 8 månader på onsdag. Du får jättegärna maila mig ditt lösen till din blogg om det är oki att jag följer er vardag =) [email protected]




 
Det här var ju coolt!


Matchen vanns med 7-5 och här ser ni min egen tremålsskytt =)



Kill i magen = ) Älskar att gunga!! Här är vi på grillfest.

Kommentarer
Så här sa: Miian

så söt hon är =)

måste med köpa,både ny cykel och sits och hjälm ;)

Klart du ska läsa om oss,lösen finns där i emailfältet,välkommen!

kramis

2008-09-01 @ 16:12:44
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0