House of kaos

JAPP, house of kaos imorse! Alice vägrade ligga på skötbordet när hon skulle tvättas och bytas på. ARG! Lugnade sig så fort hon fått kläder men då försvann hon givetvis bort till kökslådorna och tömde deras innehåll på två sekunder. Ghaaa, jag tog henne därifrån och hon blev tok-ARG igen! Vet inte hur många gånger vi höll på så - hon till lådorna och jag efter. (Imorgon får älskade ta ledigt för nu jäklar ska vi till Ikea!) Linus vaknade på topphumör han dansade och sjöng som en tysk spelman runt i hela huset. Visst är det härligt att vara glad men ett tag lät det lät liiite väl mycket, i synnerhet som det var i kombination med Sprallis ilska. Lucas som (efter två lektioner hemkunskap) ansåg sig vara nyutnämnd mästarkock skulle förse oss med nystekt ägg på morgonen. Ja jäklar va det rök! Ett tag förväntade jag mig både stegbil och rökdykare här men en rejäl vädring senare så såg jag åtminstone att det  var i mitt eget kök jag befann mig. Diska, torka upp, börja om och göra rätt - jodå det blev ägg till slut, men vid frukostborde var jag ganska trött... 

Så när Linus började sjunga på sin egenkomponrade kanske-sång bad jag honom faktiskt att sluta. Varpå det lilla trollet utbrister spontant : - Mamma du har verkligen ingen humor! DET  lät ju jag galet kul och jag började gapskratta. Då tittar han på mig igen och säger: -Ja okej du har humor kanske, men den är i alla fall väldigt konstig!

Behöver jag säga att JAG ÄLSKAR MINA tokiga knasungar?!!





Kommentarer
Så här sa: Carro

Hahahahaa, en typisk "Linus-kommentar" :) Söta barn!!

2008-09-30 @ 17:21:52
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Härligt med kaos o tokiga ungar!! Ja Linus är roliga med sina kommentarer. Kram

2008-09-30 @ 19:00:20

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0