Flickan!

Jag har aldrig köpt eller använt sockersöta gullrosa kläder till Alice. Hon har antingen varit ganska unisexklädd eller  flickigt klädd men då ofta med rött, brunt, grönt, blått eller svart som bas. Händer ibland att folk frågar om den "lille gossen" och det beror ju med all säkerhet på hur hon varit klädd just den dagen. Självklart har hon haft massor av klänningar, älskar att klä henne i det men som sagt i mer neutrala färger. Tills NU! Fullkomligt tokar i flickigt och rosa får det mer än gärna va! Provade små söta Kitty-klämmor i hennes hår idag, åhhh fina!!! Blir smått trött på mig själv när jag står och letar rosa i hennes garderob *hoho* har ju knappt köpt något i sådant =S Vill ha mer, mer, meeeer - hon är superfin i rosa, lila, flickflickigt!  Har redan planerat hennes kläder inför morgondagen :P och det är väl tur att vinterutstyrseln går i rött nu vill helst bli av med den blå jackan fortast möjligt ;)


Kan det verkligen ta 8 ½ månad å fatta att det faktiskt blev en tös den här gången? ;)





♥  MY LITTLE GIRL ♥

Kommentarer
Så här sa: Carro

Hon är ändå FINAST, närsom, varsom, hursom! Mmmm ILY!!! Pusskram

2008-09-22 @ 21:58:15
URL: http://carolinus.webblogg.se/
Så här sa: Marie

Gulle gulle i rosa så cool när hon grinar upp sig o visa sin tand! Kram

2008-09-22 @ 22:11:43
Så här sa: Miian

haha så söt hon är!

Rosa klär henne verkligen.

Jag är med tokig i rosa och flickekläder,blev fast på julafton förr året när Lowa fick lite rosa ittykläder av tomten,då var hon bara en dag gammal och jag hade klätt henne i rött,då insåg jag att nej...jag kan inte hålla mig ifrån att klä henne gulligullflickigt ;)

tack för lösenordet förresten!

kramis

2008-09-23 @ 08:47:47
URL: http://miian.blogg.se/

Tyck till här:

Du heter:
Kom ihåg mig?

Mail: (bara för mig)

Din blogg:

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0